

Rein pakt zijn schitterende Marklin Bay. S3/6 uit waar de bijbehoorende Trix wagens achter komen.
Floris controleert of alle automatische blok zekeringen ingeschakeld staan.


Maarten start het programma Railroad &Co en heeft zijn Intellibox meegenomen. De Control Unit (6021) is via een verloop-stekker aan de IB gekoppeld. Vervolgens is de IB aan de EDITS booster verbonden. Zowel de 6021 als de IB hebben ieder een eigen voeding. v.l.n.r. : Voeding Intellibox, Intellibox, 6021.
Erboven ligt het losse programeer spoor waar een rollebank op ligt. Op dit moment staat er een Marklin Pfalz P2 op.

Hans heeft plaats genomen bij station Bad Innerlaterns, gelegen aan
het lokaal spoor.

Jan controleert m.b.v. Mini Windigital of alle S88 aansluitingen werken. Net als alle overige leden van de groep die meedoen heeft ook hij een telefoon aansluiting. De telefoons hebben een open verbinding met elkaar waardoor je direkt met iedereen kunt praten die ook de hoorn van de haak heeft gehaald. Hans heeft via via enkele speciale telefoons te pakken weten te krijgen. Deze hebben geen standaard hoorn maar hebben een koptelefoon met een luidspeaker en een microfoon. Zo heb je, met een oor, telefoon contact terwijl je met je andere oor de omgeving kunt volgen. De microfoon zorgt ervoor dat je je handen vrij hebt. We hebben ook 'gewone' telefoons aangesloten maar deze zijn lastiger in gebruik.

Zoals altijd zijn ook Remco (l) en Floris (r) van de partij. Zij staan nu samen bij station Feldkirch. Tussen hun in zijn twee minitoren te zien. De onderste is, net als bij station Bad Innerlaterns, een weergave van Railroad&co., de bovenste is een bewakings camera die schaduw station Chur in de gaten houdt. De monitor van de camera moet, net als die van Railroad&co, ingebouwd worden in de tafel. Tot die tijd staat hij er maar even boven.


En dan eindelijk rijden maar het wordt al snel druk op de hoofdbaan


Op het lokaal station Bad Innerlaterns kunnen we schitterend materieel bewonderen.

Maar de twee asser is zeer kieskeurig betreffende slecht schakelende wissels. Als deze goed rond kan rijden weten we zeker dat de rails goed schoon is.

Sinds Maarten een Intellibox heeft bouwt hij zonder aarzeling Lenz decoders in zijn locomotieven. Hier een LE130 in de tender van de Roco Wuertemberger 'C'. Naast het plaatsen van de de decoder moest natuurlijk ook nog een middensleper worden bevestigd.


De decoder past precies boven
op de motor.
Samen met de personen- en bagage rijtuigen van Roco en een postwagen Marklin vormt het een complete trein.